لذت دندانپزشکی| شماره۱

نشریه لذت دندانپزشکی| Joy Of Dentistry
شماره اول ژوئن ۲۰۲۰
دانلود رایگان


درباره نشریه لذت دندان‌پزشکی در بخش توضیحات بخوانید

درباره نشریه لذت دندان‌پزشکی
«لذت دندان‌پزشکی» (Joy Of Dentistry) عنوان یک نشریه‌ تخصصی دندان‌پزشکی است که از سال ۲۰۲۰ در قالب فصل‌نامه حیات خود را آغاز کرده است.

این مجله با همت و تلاش دوستانی که در قالب یک شرکت غیرانتفاعی (non-profit organization) به نام بنیاد مهرگان (Mehregan Foundation ) در کانادا گردهم آمده اند، با هدف ایجاد یک شبکه ارتباطی میان دندانپزشکان ایرانی کانادایی منتشر می‌­شود. این نشریه بناست فضایی برای همدلی، طرح مشکلات، یافتن راه‌حل و انجام فعالیت­های خیریه و عام المنفعه با تمرکز بر جامعه دندانپزشکان ایرانی مقیم کانادا فراهم کند.

نشریه لذت دندان‌پزشکی مجموعه‌ای از مقالات و یادداشت‌های علمی با موضوعات مختلف از دندان‌پزشکی زیبایی و ایمپلنت گرفته تا اصول و راهکارهای مطب‌داری است، در هر شماره گفتگویی با یک چهره شناخته شده و متفاوت دندان‌پزشک پیش روی دندان‌پزشکان است. بخش خارج از مطب شامل مطالبی در حوزه فرهنگ و هنر و مرتبط با دندان‌پزشکی است و در بخش زندگی راهکارهایی برای سبک زندگی دندان‌پزشکان با موضوعات مختلف از روان‌شناسی تا تغذیه برایی مخاطبان تدارک دیده شده است.

شورای سیاست­گذاری نشریه لذت دندانپزشکی شامل دکتر فرخ آصف زاده، دکتر نهال سناوندی، دکتر رضا مس­چی، دکتر مهدی ادیب راد و دکتر علیرضا آشوری هستند و سردبیری آن را دکتر علیرضا آشوری بر عهده دارد و دبیر اجرایی آن دکتر رضا مس­چی است.

یکی از بد شانسی‌های تحریریه فصل‌نامه لذت دندان‌پزشکی تقارن انتشار اولین شماره آن با شیوع پاندمی کرونا بود. این رخداد شوم که موجب اعمال محدودیت‌های بسیار و تعطیلی مطب‌های دندان‌پزشکی در کشور کانادا و استان آنتاریو شد، از یک طرف باعث محدود شدن تیراژ نسخه چاپی مجله شد و از سوی دیگر از تعداد حامیان مالی مجله که راهکاری برای تامین هزینه‌های تهیه و انتشار بود، کاست. علی‌رغم این محدودیت‌ها لذت دندان‌پزشکی با توالی فصل‌ها به انتشار خود ادامه داده و تا امروز چهار شماره از آن منتشر شده است. نسخه PDF نشریه و تمام مطالب آن به صورت جداگانه از طریق وب سایت jodmagazine.com در دسترس و در اختیار مخاطبان است.

موضوع

فصل‌نامه دندانپزشکی با تمرکز بر جامعه دندانپزشکان ایرانی مقیم کانادا

نسخه دیجیتال

دانلود رایگان

دیدگاه‌ها و سوال‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لذت دندانپزشکی| شماره۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لذت دندانپزشکی| شماره۱
  • jodmagazine 1
طراحی سایت