دندان من کجاست- مجموعه کتابهای مینا ۳

دندان من کجاست؟

۲۵,۰۰۰ تومان

مجموعه کتاب‌های مینا- جلد سوم

نویسنده: سمیرا آرامی

تصویرگر: سعیده نصرتی‌ فرد

خلاصه داستان:

پادشاهى دندان طلاى خود را گم مى‌كند. به وزير خود فرمان مى‌دهد تا در قصر و شهر، دنبال دندانش بگردند. دندان طلاى پادشاه در دهان هيچ كسى پيدا نمى‌شود. تا اينكه وزير در دهان دخترى، دندان‌هاى زيبا و مرواريدى مى‌بيند. وزير گمان مى‌كند كه اين دندان‌ها، همان دندان طلاى پادشاه است كه دختر، با سحر و جادو آن را به مرواريد تبديل كرده است. دختر مى‌گويد دندان خودش است و با خميردندان اين‌طورى سفيد مانده است. وزير حرف دختر را باور نمى‌كند و او را به قصر مى‌برند تا دندان‌هاى مرواريدى‌اش را به پادشاه نشان بدهند. پادشاه با تعجب به دندان‌هاى مرواريدى دختر نگاه مى‌كند و دستور مى‌دهد تا يكى يكى دندان‌ها را بكشند اما قبل از آن، از دختر مى‌خواهد كه با دندان‌هايش، لبخند بزند تا پادشاه بتواند خودش را با دندان‌های دختر تجسم کند. دختر لبخند مى‌زند و پادشاه عاشق دختر مى‌شود. پادشاه از تصميمش منصرف مى‌شود و با دختر عروسى مى‌كند و فرمان مى‌دهد در شب عروسى در قصر خميردندان درست كنند و به مردم بدهند. كلاغى كه دندان طلاى پادشاه را دزديده است، در شب عروسى پادشاه، دندان طلا را زير پنجه دارد و آنها را نگاه مى‌كند.

 

مجموعه کتاب‌های مینا بخشی از کتاب‌های انتشارات دندانه است که با محوریت مخاطب کودک و نوجوان تهیه و منتشر می‌شود. تلاش شده است در این مجموعه کتاب مفاهیم مرتبط با سلامت دهان در قالب داستان‌های ساده و شیرین به مخاطب منتقل شود.

این مجموعه کتاب می‌تواند بهترین هدیه‌ای باشد که از طرف دندانپزشکان کودک به بیمارانشان تقدیم شود. اگر مایل به خرید کتاب‌های مجموعه مینا در تعداد بالا هستید می‌توانید برای بهره‌مندی از تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید

 

وزن 300 g
ابعاد 21 × 21 mm
عنوان

ماجراهای باک و تری

موضوع

دندانپزشکی برای کودکان

نویسنده

سمیرا آرامی

تصویرگر

سعیده نصرتی‌ فرد

ناشر

دندانه

نوبت و سال چاپ

اول، ۱۳۹۷

قطع

خشتی

تعداد صفحات

۲۴

شابک

978-600-98015-7-2

دیدگاه‌ها و سوال‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دندان من کجاست؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دندان من کجاست؟
  • دندان من کجاست- مجموعه کتابهای مینا ۳
  • dandan man kojast-mina3
طراحی سایت