کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس‌های فروشگاه نشر دندانه مطالعه بفرمایید. پیشنهاد می شود برای شفاف سازی روند فعالیت این وب سایت توضیحات زیر را مطالعه نمائید و در صورتی که در مورد هر یک از بندهای زیر و روند وب سایت، سوالی داشتید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمائیم.

قوانین عمومی

– مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری مندرج در فرم مشخصات، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات نشر دندانه اقدام کند.

– ورود کاربران به وب ‏‌سایت نشر دندانه هنگام استفاده از حساب کاربری، کارت های تخفیف و سایر خدمات ارائه شده توسط نشر دندانه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات نشر دندانه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین نشر دندانه از سوی کاربر است.

– توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های نشر دندانه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

– در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های نشر دندانه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ارتباطات الکترونیکی

– هنگامی که شما از خدمات و سرویس‌های نشر دندانه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به نشر دندانه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که نشر دندانه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

– آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در فرم مشخصات خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ما از طریق آنها صورت می‌گیرد.

– ما با هیچ روش دیگری جز آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت و مندرج در بخش تماس با ما، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

– نشر دندانه به اطلاعات شخصی ارسال شده کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

– در صورت استفاده از هر یک از خدمات نشر دندانه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

– همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات نشر دندانه مانند متن، گرافیک، آرم، علائم تجاری، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دندان‌یار جزئی از اموال نشر دندانه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار نشر دندانه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی و نیز هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات و یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج مجاز نیست و حق پیگرد قانونی را برای نشر دندانه محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– نشر دندانه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده و خدمات در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات  ارائه می‌‏شوند.

– در تراکنش‌های موفق ارسال کد رهگیری و فاکتور خرید مربوطه به صورت اتوماتیک از طریق ایمیل رسمی ما به ایمیل ثبت شده کاربر در فرم مشخصات انجام می‌شود و سفارش در صف پردازش قرار می‌گیرد.

– در تراکنش‌های ناموفق، سیستم به صورت اتوماتیک با اعلام به کاربر، وی را مطلع ساخته و فاکتوری صادر نمی‌گردد لذا کاربران محترم توجه داشته باشند تنها در صورت دریافت کد رهگیری و فاکتور مربوطه سفارشات آن‌ها به طور موفق در سیستم ثبت گردیده و در سایر موارد از طریق بخش تماس با ما مشکل تراکنش خود را مطرح بفرمایند.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات و خدمات موجود در سایت نشر دندانه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نشر دندانه محفوظ است. دندان‌یار در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت نشر دندانه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پی‌گیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج مواردی از قبیل آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نشر دندانه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

– اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، نشر دندانه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌‌‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.
– قیمت کلیه محصولات و خدمات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

– برای کلیه محصولات و خدمات (رایگان و غیررایگان)، هزینه‏‌های بسته بندی و ارسال بسته به شرایط سفارش ممکن است جداگانه محاسبه شوند و تحت عناوین مربوطه به قیمت اصلی محصول و خدمات اضافه گردند.
– تمام حقوق و امتیازات یک کاربر از جمله سابقه تخفیفات و … به هیچ وجه قابل انتقال به غیر نمی باشد و در صورت تخلف مطابق قوانین با وی برخورد می شود.

شرایط حمل و تحویل کالا

حمل کلیه سفارشات خارج از تهران توسط تیپاکس و پست جمهوری اسلامی و یا باربری صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی نشر دندانه هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط آن ها ندارد ولی بیش‌ترین تلاش خود را در تحویل به موقع جهت هماهنگی انجام خواهد داد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، نشر دندانه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

با تشکر ـ مدیریت

طراحی سایت